martes, 30 de septiembre de 2014

Presentació Inicial

Presentació a la resta de companys de NTICEDU

Sóc l’Ana Beatriz Martínez Rodríguez, tinc 32 anys visc a Sant Boi de Llobregat, tot i que a casa em diuen Ani. 

Sóc mestra de primària des de l’any 2010. Actualment, estic acabant els estudis de psicopedagogia a la UOC, a falta de dels pràcticums. A més, estudio 4t d’anglès a l’escola oficial d’idiomes. 

He treballat durant 3 cursos com a tutora a cicle mitjà i superior a l’escola concertada. A més, a l’estiu em dedico a fer de monitora de casals. Durant els meus estudis de mestra, vaig treballar també a una escola concertada fent acollides al matí i com a monitora de menjadors. Actualment, estic a l’espera que em truquin de la bossa de substitucions del Dep. d’Ensenyament, i confio que sigui aviat. 

L’experiència que tinc amb les TIC són a nivell d’usuari i a nivell laboral, ús d’ordinadors, pissarres digitals, projectors, audovisuals, etc. No tinc formació específica vers les TIC. Únicament vaig rebre una assignatura de Noves Tecnologies de l’educació a la carrera de mestra a la UB. Fer-me amb el maneig de programes tipus, creació mapes conceptuals, i adquirir l’hàbit de ser constant en escriure i portar al dia un blog digital. Els meus coneixements informàtics, didàctics i experiències personals al camp educatiu i tecnològic. El que espero d'aquesta assignatura és poder donar el màxim de mi mateixa i aprendre’n tot el que pugui, tant de les PACS com dels meus companys. Les possibilitats de cercar informació i de mantenir el contacte amb amics. 


M'agradaria que se’ns proposin activitats que no siguin feixugues, sinó que siguin amenes, dinàmiques i que estiguin relacionades la psicopedagogia. Ara m’hi poso, a veure què aconsegueixo canviar.

Amb el meu còmplice, Tabú!

No hay comentarios:

Publicar un comentario