Autoavaluació PAC3
Autoavaluació PAC3
|
|
¿Has enviat un document ben estructurat com a
informe: portada amb foto, índex automàtic, introducció, mapa, conclusions
ben argumentades, webliografia…?
|
L’informe està ben estructurat I contempla
tots els ítems i fa una revisió dels coneixements previs que ens serveix per
argumentar les conclusions i l’existència del canvi conceptual.
|
¿El mapa és clar, integrat, llegible, útil? Has
fet servir amb intenció el color, les formes, les imatges icòniques o
simbòliques, gruixos, tipografies, fletxes diverses tenint en compte el
sentit únic o doble i altres recursos (ombres, 3D, lligams…) per facilitar la
lectura?
|
Crec que sí, és un mapa llegible en els seus aspectes
formals i que es pot entendre de manera senzilla visualment, ja que els
conceptes que pertanyen a un mateix tema estan acolorits com el concepte
principal. A més hi ha un ús intencional de formes, estil tipogràfic, etc.
|
Sobre els conceptes representats. ¿Hi són els més
importants? Els IMPRESCINDIBLES són: corrent CTS i les seves conseqüències,
CCEE (la TE entre les ciències de l'educació), Tecnologia en/de Educació,
Fonamentació TE, Evolució TE, Constructivisme, aprenentatge i TIC i les seves
conseqüències, context, cultura.
|
Crec que al mapa conceptual es representen els
conceptes destacats com a imprescindibles.
|
Representes les relacions entre conceptes?
|
En la mesura del possible, crec que sí.
|
El mapa síntesi, priorització i s'estructura
segons i s'adequa a l'enfocament de l'assignatura. Dones prou importància al
corrent CTS i les seves conseqüències, prioritzes el constructivisme i
aprenentatge significatiu, es veu la TE com a procés i no només com a
producte, es destaca la importància de la SIC...
|
Sí, ja que, s’adequa a l’enfocament de
l’assignatura.
|
Facilites l'anàlisi i comparació dels dos models
mentals inherents als dos moments d el teu aprenentatge personal. ¿Has fet
servir algun aspecte d'avaluació dels exposats al material en web per als
mapes conceptuals, "Cas 3, Classe de literatura britànica"? Quins?
|
No, ja que al ser molt pobre el meu mapa
conceptual inicial, he decidit no fer-lo servir al mapa definitiu.
|
Has comprès i fet servir els conceptes més
importants vinculats al canvi conceptual? Ampliació o increment de conceptes
(revisió), reestructuració o reorganització de conceptes (veritable canvi
conceptual), complexificació, hipòtesis, arguments, canvis d'actitud,
compromís conceptual previ davant l’experiència prèvia, compromís cognitiu
amb l'aprenentatge, compromís metacognitiu, utilització de TIC, confrontació
de models, activitats d’aplicació, contextualització, construcció,
descobriment?
|
Trobo que la reflexió ha estat intencional i
compromesa amb el canvi conceptual permetent-me fer servir els conceptes
vinculats al canvi conceptual sent l’objecte d’anàlisi i reflexió al llarg de
l’informe.
|
La teva comunicació/participació voluntària a
l'aula: facilites el seguiment del fòrum (tema, carpetes, fil, claredat en la
comunicació, ajudes als altres, aportació de recursos, ajuda al coneixement)?
|
Trobo que la meva iniciativa personal i el meu
interès per l’assignatura són alts, tot i que hi ha companys i companyes molt
més competents que jo en aquest sentit i que aporten informacions i ajudes més
afavorides.
|
Sobre el bloc: l'has enllaçat bé, t'està ajudant
a reflectir el teu aprenentatge de manera eficaç? Has revisat les teves
afirmacions a l'avaluació inicial, per ex. respostes breu, preguntes trampa?
|
Sí, l’elaboració del bloc l’he fet de manera i
m’ha semblant un bon recurs com a mètode per reunir les activitats dutes amb
l’assignatura.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario