jueves, 6 de noviembre de 2014

PAC3_4

Autoavaluació PAC3

Autoavaluació PAC3
¿Has enviat un document ben estructurat com a informe: portada amb foto, índex automàtic, introducció, mapa, conclusions ben argumentades, webliografia…?
 L’informe està ben estructurat I contempla tots els ítems i fa una revisió dels coneixements previs que ens serveix per argumentar les conclusions i l’existència del canvi conceptual.
¿El mapa és clar, integrat, llegible, útil? Has fet servir amb intenció el color, les formes, les imatges icòniques o simbòliques, gruixos, tipografies, fletxes diverses tenint en compte el sentit únic o doble i altres recursos (ombres, 3D, lligams…) per facilitar la lectura?
Crec que sí, és un mapa llegible en els seus aspectes formals i que es pot entendre de manera senzilla visualment, ja que els conceptes que pertanyen a un mateix tema estan acolorits com el concepte principal. A més hi ha un ús intencional de formes, estil tipogràfic, etc.
Sobre els conceptes representats. ¿Hi són els més importants? Els IMPRESCINDIBLES són: corrent CTS i les seves conseqüències, CCEE (la TE entre les ciències de l'educació), Tecnologia en/de Educació, Fonamentació TE, Evolució TE, Constructivisme, aprenentatge i TIC i les seves conseqüències, context, cultura.
Crec que al mapa conceptual es representen els conceptes destacats com a imprescindibles.
Representes les relacions entre conceptes?
En la mesura del possible, crec que sí.
El mapa síntesi, priorització i s'estructura segons i s'adequa a l'enfocament de l'assignatura. Dones prou importància al corrent CTS i les seves conseqüències, prioritzes el constructivisme i aprenentatge significatiu, es veu la TE com a procés i no només com a producte, es destaca la importància de la SIC...
Sí, ja que, s’adequa a l’enfocament de l’assignatura.
Facilites l'anàlisi i comparació dels dos models mentals inherents als dos moments d el teu aprenentatge personal. ¿Has fet servir algun aspecte d'avaluació dels exposats al material en web per als mapes conceptuals, "Cas 3, Classe de literatura britànica"? Quins?
No, ja que al ser molt pobre el meu mapa conceptual inicial, he decidit no fer-lo servir al mapa definitiu.
Has comprès i fet servir els conceptes més importants vinculats al canvi conceptual? Ampliació o increment de conceptes (revisió), reestructuració o reorganització de conceptes (veritable canvi conceptual), complexificació, hipòtesis, arguments, canvis d'actitud, compromís conceptual previ davant l’experiència prèvia, compromís cognitiu amb l'aprenentatge, compromís metacognitiu, utilització de TIC, confrontació de models, activitats d’aplicació, contextualització, construcció, descobriment?
Trobo que la reflexió ha estat intencional i compromesa amb el canvi conceptual permetent-me fer servir els conceptes vinculats al canvi conceptual sent l’objecte d’anàlisi i reflexió al llarg de l’informe.
La teva comunicació/participació voluntària a l'aula: facilites el seguiment del fòrum (tema, carpetes, fil, claredat en la comunicació, ajudes als altres, aportació de recursos, ajuda al coneixement)?
Trobo que la meva iniciativa personal i el meu interès per l’assignatura són alts, tot i que hi ha companys i companyes molt més competents que jo en aquest sentit i que aporten informacions i ajudes més afavorides.
Sobre el bloc: l'has enllaçat bé, t'està ajudant a reflectir el teu aprenentatge de manera eficaç? Has revisat les teves afirmacions a l'avaluació inicial, per ex. respostes breu, preguntes trampa?
Sí,  l’elaboració del bloc l’he fet de manera i m’ha semblant un bon recurs com a mètode per reunir les activitats dutes amb l’assignatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario