martes, 17 de noviembre de 2015

Fase I



Fase I




La Fase I de la meva proposta d'intervenció va transcòrrer amb tota normalitat, presentant-me a l'equip de mestres, tot i que a la majoria d'ells ja els coneixia gràcies a la meva etapa anterior del PRC I.

Vaig indagar per tal de recopilar informació de quins eren els protocols i les proves que s'utilitzen al centre escolar per tal de diagnosticar dificultats educatives, sobretot aquelles que estan relacionades amb la lectoescriptura. A més, com ja he comentat en una entrada anterior, vaig mantenir una reunió amb les mestres tutores dels alumnes que participen en el meu pla d'intervenció.

Considero que el treball realitzat entre el tutor i la figura del psicopedagog no només ha de servir per ajudar a mimbar les dificultats d'aprenentatge que poden presentar els alumnes sinó que ha de reforçar el procès d'EA proporcionant unes orientacions academico-profesionals basades en el PAT del centre escolar, per tant, la meva intenció durant aquest pràcticum és donar el suport necessari per a que les mestres dels alumnes implicats en la meva intervenció disposin dels recursos necessaris tant materials com personals, és a dir, acompanyar-los i guiar-los durant aquest procés.




No hay comentarios:

Publicar un comentario